Möten i luren

Jag tänkte skriva om dålig service, men det är ju inte så roligt att läsa om, alla vet vi väl hur det är att bli frustrerad av att bli surt bemötta fast vi har och får rätt. Hon kanske hade en riktigt dålig måndag, damen som snäste att jag fick som jag ville. Men det kanske är dags för henne att ta itu med sig själv? Jag kunde ha tipsat henne om avstressande yoga om hon inte lagt på luren utan att säga hej då.

Och så finns det ju de där härliga kundtjänstmedarbetarna också. De som är på ens sida. Åh vad härligt det är med samförstånd när någon säger -Vi har gjort fel, så där får man inte göra, gud vad dåligt. Jag ska säga till …avdelningen.

Så om jag lägger ihop dagens fyra telefonsamtal med olika kundservicepersoner så vinner det goda med 3-1.

Tack snälla allihopa!

mia

Comments

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Följande HTML-taggar och attribut är tillåtna: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>